Ağrı Tedavileri

İstanbul Nöroşirürji ve Ağrı Merkezi, omurilik sorunlarından kaynaklanan boyun-bel ve sırt ağrılarını cerrahi olmayan yöntemler kullanılarak tedavi eder. Deneyimlerimizle, floroskopi altında yapılan spinal enjeksiyonlarla minimum yan etkileri olan uygun hastaların ağrılarını dramatik bir şekilde tedavi etmeyi başarabiliriz. Bu işlem sırasında X-Ray kullanımı, uygun ilaç karışımının belirlenen dereceye kadar düzgün ve gecikmeden uygulanmasını sağlayabilir.

Bahsedilir enjeksiyonlar merkezimizde Amerika’nın en büyük ağrı merkezlerinden biri olan Darthmouth-Hitchcock Tıp Merkezi’nin standartlarına göre uygulanmaktadır.

Enjeksiyon Türleri

Sık Sorulan Sorular

Ağrıyı etkili bir şekilde tedavi etmek için katılımınız gereklidir. Ağrı yönetimi ekibimiz, nedeni teşhis etmeye yardımcı olmak için değerlendirmeler yapabilir ve tıbbi geçmişinizi gözden geçirebilir, ancak kimse ağrınızı sizin kadar bilmiyor. Doktorunuza, durumu daha da kötüleştiren aktiviteler de dahil olmak üzere ağrıları ne zaman yaşadığınızı anlatın. Doktorunuza tedaviyi reçete etmelerine yardımcı olmasını göstermek için ağrıları takip eden bir günlük tutmayı düşünün.

Ağrı yönetimi disiplinler arası bir uygulamadır ve tedaviniz fizik tedavi, enjeksiyonlar, ilaç ve girişimsel prosedürlerin bir kombinasyonunu içerebilir.

Tüm tedaviler ağrı kesici ilaç gerektirmez, ancak gerektirenler için durumunuzu iyileştirmenin önemli bir parçasıdır. Ağrı kesici ilaçlara bağımlılık nadiren ağrı yönetimi tedavisinin sonucudur. Doktorlar bir tedavi planı oluştururken bu endişeyi akılda tutar ve bir bağımlılık geliştirmekten kaçınmak için özel olarak tasarlanmış bir sıklıkta ilaç reçete eder.

Tedavinizin tek yönünün ilaç olmayacağını unutmayın. Tek başına ilaç değil, ağrıyı hafifleten tedavilerinizin birleşimidir. Vücudunuz bunun farkındadır ve reçete edildiği gibi alınırsa bir narkotik üzerinde kimyasal bir bağımlılık geliştirmesi pek olası değildir.

Tedavilerimiz minimal invaziv olacak şekilde tasarlanmıştır. Hedeflerini ve neyle rahat olduklarını öğrenmek için hastalarla yakın çalışıyoruz. Ekibimiz, hastaların enjeksiyon sırasında aşırı rahatsızlık yaşamamasını sağlamak için önlemler alır. Rahatlamanıza yardımcı olmak için bir yatıştırıcı uygulanabilir.